Yeni trend; Self Expression

Yakında daha çok duyacağınız bir kelime olacak “self expression”; yani kendini ifade edebilme, ifade etme biçimi. Zaten birçoklarımız bu kelimeye yabancı değiliz, kendimizi ifade etmenin farklı yollarını bulmayı seviyoruz. En önemlisi buna çaba harcıyoruz. Bu sadece giyim-kuşamla sınırlı bir durum da değil; kullandığınız aksesuarlardan, seçtiğiniz teknolojiye, gezdiğiniz yerlerden gittiğiniz filmlere, hatta konuşma tarzınıza kadar her şey sizi ele veriyor.

Her ay, ilham veren konsept kampanyalarıyla dikkat çeken GittiGidiyor.com, yeni başlayan “Senin tarzın Senin Teknolojin” kampanyasında online alışveriş alanında “self expression” akımının öncülüğünü yapıyor. Bu konseptte içinde kendinizi bulabileceğiniz dört ilgi çekici başlık var: Asi Ruhlu, Büyümeyen Çocuk, Renk Tutkunu, O Bir Klasik.

Örneğin “Asi Ruhlu” kategorisinde yeni nesil, eski görünümlü pikaplara, “Büyümeyen Çocuk” kategorisinde Süperman tutkunları için özel olarak hazırlanmış koleksiyon ürünlerine, “Renk Tutkunu” kategorisinde çılgın aksesuarlar ve renkli tasarımlara, “O Bir Klasik” kategorisinde klasik ile klişeyi net olarak ayıran kıskandıran kıyafetlere ve tasarımlara ulaşabiliyorsunuz.

      

Önümüzdeki günlerde çok fazla konuşacağımız “self expression” trendinin en yeni örneği olarak gösterebileceğimiz Gittigidiyor.com’un “Senin Tarzın Senin Teknolojin” kampanyasına göz atmakta fayda var.

Yaşayacağınız güvenli ve keyifli alışveriş deneyimiyle mutlaka kendinizi ifade eden bir ürün bulacaksınız. Kim bilir belki anlık indirim fırsatlarıyla alışveriş keyfiniz ikiye katlanır 😉

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Barış Doğan

2012 yılından bu yana barisdogan.com.tr'de yazar. Beykent Üniversitesi Basım ve Yayın Teknolojileri / Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü mezunu. MediaMarkt Türkiye E-Ticaret departmanında "Kullanıcı Arayüzü Kıdemli Uzmanı" olarak çalışıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir