Müzisyenlerin En Çok Yaptığı 5 Müzik Dinleme Sitesi Hatası

Web ziyaretçilerine “geri” düğmesine basmak için bir bahane vermeyin

Birileri sitenizi kontrol ediyor. Birşeyleri doğru yapmışsınız — URL ‘nizi duyurmanız, Sitenizi Google araması için optimize etmeniz, Facebook’ta hedefli reklamcılık yapmanız vb. — ve hepsi burda,Online merkezinizi kontrol edin, göz kamaştırmak için bekleyin.

Ancak bu savaşın sadece yarısı.

Bu kişinin bir CD satın almasını, bir festival gösterisi için rezervasyon yapmasını, yeni bir parçayı indirmesini, en son albümünüzü incelemesini, bir şova katılmasını veya bültenleriniz için kayıt olmasını isterseniz web sitenizi ziyaret edenleri 5 saniyeden fazla sitenizde tutmanız gerekir.

Eğer bir potansiyel hayran veya müzik endüstrisi profesyonelleri sinirlenir veya sıkılıp beğenmezse, bir dakika içinde oradan ayrılacaktır.

İşte web site kurma ile ilgili kaçınmanız gereken ortak hatalarından bir avuç!

  1. Otomatik oynatma — Ses çalarınızı otomatik çalmada bırakmayın. İnsanlar hopörlerini açık bırakmış olabilirler; işte olabilirler; bu şarkıyı o an duymak istemeyebilirler!
  2. Sınırlı veya eskiyen içerik — Son blog yazısınız ya da haber ürününüz 2011 ‘ den mi? Bu, web sitenizin bir hayalet kasaba olduğuna kesin bir işarettir. Sitenizi güncellemeyi bıraktıysanız, ziyaretçilerin uzun süre kalmalarını beklemeyin.

Başlangıçta çok fazla içeriğiniz yoksa, önemli şeyleri ön planda tuttuğunuzdan ve sonra daha fazla şarkı kaydettiğinizden, daha fazla blog yazısı yazdığınızdan, daha fazla video çektiğinizden vb emin olun.

  1. Belirsiz açıklamalar — Grupunuzun biyo ve stil tanımına gerçek felesefeyi koyun. Müziğinizi dinlemek için vakit harcamadan önce SÖZLER ile kişileri yakalamanız gerekir..”

Ve bir grup biyoğrafisinin temelleri söz konusu olduğunda, her bir grup üyesinin ismini ve çaldıkları aletleri belirttiğinizden emin olunuz.

  1. Call-to-action düğmesi yok —Yaşamın pek çok yönünün aksine, yeni web sitelerini ilk ziyaret ettiğimizde, ne yapılacağını söylenmesi hoşmuza gidiyor. Web sitenizde call-to-action düğmesi yoksa, WEB SİTENİZE CALL-TO-ACTION DÜĞMESİ KOYUN !
  2. Web Mağazası yok — İnsanlara web sitenizi ziyaret ederken müziklerinizi satın alma olanağı vermiyorsanız, müziğinizi ne zaman satın alacaklarını düşünüyorsunuz? Muhtemelen asla. Bu satış fırsatlarını kaçırmayın; Web sitenize bir müzik mağazası yerleştirin. Bu oldukça basit!

Bu verdiğim bilgilere en uygun örnekleri https://www.templatemonster.com/tr/web-sitesi-sablonlari.html adresindeki müzik web siteleri şablonlarında görebilirsiniz.

Barış Doğan

2012 yılından bu yana barisdogan.com.tr'de yazar. Beykent Üniversitesi Basım ve Yayın Teknolojileri / Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü mezunu. MediaMarkt Türkiye E-Ticaret departmanında "Kullanıcı Arayüzü Kıdemli Uzmanı" olarak çalışıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir