Herkes Influencer Olabilir Mi?

’’Dijital Çağın Mesleği, Nasıl Influencer Olunur?’’

Son zamanlarda en çok merak edilen konularından biri olan “influencer”  kavramını bu alanın en büyük hacimli ajansı olan Boomads’in yönetici kadrosunda yer alan Ahmet Erten ve Hilal Meriç Bor değerlendirdi.
• Nasıl influencer olunur?
• Influencerlar profilleriyle ne zaman kazanç elde etmeye başladılar?
• Başarılı influencerlar neler tavsiye ediyor?
• Markaların, influencer marketing çalışmalarında yaptığı hatalar neler?

‘’Dijital Çağın Mesleği, Nasıl Influencer Olunur?’’ kitabı influencer olmak isteyenlere bir yol haritası çizmek, merak edilen soruları yanıtlamak ve influencer marketing yapmak isteyen markalara ise bu alanda yapılması ve yapılmaması gerekenleri aktarıyor.  Hürriyet Kitap etiketi ile yayınlanan kitapta Ahmet Erten ve Hilal Meriç Bor’un görüşleri dışında  Danla Bilic, Rüya Büyüktetik, Gamze Biran, Çizenbayan, Bianca Somer, Hassas Anne, Merve İpek Öztürk gibi 30’u aşkın influencer’ın ilham veren tüyoları yer alıyor.

‘’Dijital Çağın Mesleği, Nasıl Influencer Olunur?’’ kitabına buradan ulaşabilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

Barış Doğan

2012 yılından bu yana barisdogan.com.tr'de yazar. Beykent Üniversitesi Basım ve Yayın Teknolojileri / Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü mezunu. MediaMarkt Türkiye E-Ticaret departmanında "Kullanıcı Arayüzü Kıdemli Uzmanı" olarak çalışıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir